Dogodne i przystępne warunki pożyczki dla każdego

Pytania i odpowiedzi

  1. Jakie warunki należy spełniać, aby otrzymać pożyczkę?
    Pożyczka oferowana jest Klientom, którzy mieszkają na stałe w Polsce, są w wieku od 18 do 80 lat, otrzymują udokumentowany stały dochód w Polsce, posiadają aktywny rachunek bankowy oraz nie widnieją w rejestrze dłużników BIG (InfoMonitor, ERIF lub KRD).
  2. Czy można otrzymać pożyczkę, jeśli posiada się kredyt w banku lub innej instytucji kredytowej?
    Pożyczkę można otrzymać, jeżeli nie posiada się zaległości w spłacaniu rat i odsetek oraz nie widnieje w rejestrze dłużników BiG (InfoMonitor, ERIF lub KRD).
  3. Kiedy można złożyć wniosek o pożyczkę?
    Wniosek o pożyczkę można złożyć drogą elektroniczną poprzez serwis Pożyczka-ratalna.pl w trybie 24/7, a więc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Wnioski rozpatrywane są w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.
  4. Czy do otrzymania pożyczki wymagane są jakieś dokumenty?
    Standardowo nie są wymagane żadne dokumentów, lecz w niektórych przypadkach pożyczkodawca może poprosić o przedstawienie dodatkowego dokumentu, np. potwierdzającego wysokość dochodów.
  5. Kiedy kwota pożyczki trafia do pożyczkobiorcy?
    Kwota przyznanej pożyczki pojawia się na wskazanym przez Klienta koncie zazwyczaj następnego dnia roboczego po wydaniu pozytywnej decyzji i otrzymaniu podpisanej umowy.
  6. Kiedy i na jaki rachunek bankowy należy spłacać raty pożyczki?
    Zazwyczaj po wypłacie środków pożyczki Klient dostaje harmonogram spłaty. Miesięczne raty spłaca się przelewem w terminach wskazanych w harmonogramie na podany w umowie numer rachunku bankowego. Jest indywidualny numer dla każdego klienta.
  7. Czy można spłacić pożyczkę przed terminem?
    Warunki wcześniejszej spłaty zawsze warto omówić z danym Pożyczkodawcą przed podpisaniem umowy. A bezpośrednio przed dokonaniem spłaty należy skontaktować się z firmą, z która ma się podpisaną umowę w celu potwierdzenia dokładnej kwoty do spłaty.
  8. Co zrobić, jeśli pojawi się problem z terminową spłatą pożyczki?
    W przypadku kłopotów ze spłatą pożyczki należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, w celu znalezienia dogodnego rozwiązania.
  9. Jakie są powody otrzymania decyzji negatywnej?
    Najczęstsze przyczyny odmowy udzielenia pożyczki to:
    • zadłużenie Klienta widniejące w Krajowym Rejestrze Dłużników prowadzonym przez Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor lub Związku Banków Polskich.
    • zbyt duże ryzyko niespłacenia pożyczki stwierdzone na podstawie informacji zebranych w procesie rozpatrywania wniosku.
    • brak możliwości kontaktu telefonicznego z Klientem w celu dokończenia procedury weryfikacyjnej.
  10. Czy dane przesyłane we wniosku są bezpieczne?
    Wszelkie informacje o Kliencie znajdujące się we wniosku i przesyłane do pożyczkodawcy są zabezpieczone w sposób uniemożliwiający dostęp do danych przez osoby nieupoważnione. Dane przetwarzane są zgodnie z wymogami określonymi przez ustawę o ochronie danych osobowych.

WEŹ POŻYCZKĘ
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
info@pozyczka-ratalna.pl